מקלב למירי רגב: אולי גם תכריזי למי להצביע בבית שמש?!

    יוסי צלניקר No Comments on מקלב למירי רגב: אולי גם תכריזי למי להצביע בבית שמש?!
    16:49
    16.05.24
    יצחק אייזיקוביץ' No Comments on "סקופ בשידור חי": המחרוזת שכמותה טרם נראתה עד כה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת הפנים של הכנסת דנה הבוקר בהיערכות הרשויות לבחירות החוזרות שיתקיימו בבית שמש ובנצרת עילית בעוד כשבועיים, ביום שלישי ט' אדר ב'.

    בדיון הוצגו הנחיות משרד הפנים לבחירות החוזרות, במסגרתן נקבע כי כלל תפקידי איוש הקלפיות הכוללים את מזכיר ועדות הקלפי, עוזרי המזכירות ועוד, יהיו אך ורק עובדי מדינה בעלי ניסיון בניהול בחירות שאינם תושבי הערים בהם תתקיימנה הבחירות.

    בעקבות דרישה זו הציע חבר הוועדה ח"כ אורי מקלב  כי לחברי ועדות הקלפי ימונו עובדי מדינה שאינם עובדי המשרדים שבראשם עומדים שרים בעלי אינטרס אישי לקיום הבחירות החוזרות בעיר. "לשרי יש עתיד, הבית היהודי וישראל ביתנו יש אינטרס ברור בקיום בחירות חוזרות בבית שמש והם גם לא הסתירו זאת, ועל כן מן הראוי שעובדי משרדים הכפופים ונמצאים תחת מרותם והשפעתם של אותם שרים לא יוכלו להיות חברי ועדות קלפי שישמרו על 'טוהר' הבחירות", הציע ח"כ מקלב.

    "הבחירות החוזרות אינן על טוהר הבחירות, כי אם תוצאה של הסתה נגד ציבור שנעשתה באדיקות עוד לפני הבחירות הראשונות וכמובן שההסתה התגברה לאחר שהגיעו התוצאות", אמר ח"כ אורי מקלב. "ממידע שהגיע אלינו עולה כי יהיו ניסיונות אקטיביים להפריע למהלך התקין של הבחירות, ובין היתר המטרה היא להאיט את הבחירות וליצור אווירה של זיופים שיצדיקו עיכוב של הבחירות ותוצאות הבחירות".

    ח"כ אורי מקלב קרא למשטרה להיות מעורבת בפיקוח הדוק יותר על הבחירות החוזרות. "על היאחב"ל ולה"ב 433 לחקור את אותם גורמים שמסתתרים תחת טענה של טוהר הבחירות כשהם עצמם עושים כל פעילות אסורה על מנת לחבל במערכת הבחירות", הוסיף.

    קידום אישי בפרימרייז על חשבון ציבור החרדי

    אווירת ההסתה כנגד המגזר החרדי והמועמד החרדי, ציין, קיימת גם בדיוני ועדת הפנים של הכנסת. "אני מציע ליו"ר הוועדה להכריז בסיכומי הישיבות לאיזה מועמד היא קוראת להצביע, משום שהלך הרוח ברור בכל הדיונים שהיא מובילה", אמר ח"כ אורי מקלב והאשים את ניסיונות ח"כ רגב העומדת בראש ועדת הפנים להטות את הדיונים. "לצד הדיונים המקצועיים של הוועדה, נראה שיו"ר הוועדה מקיימת דיונים פוליטיים וקידום אישי בפרימרייז על חשבון צד אחד – הציבור החרדי", סיכם.



    0 תגובות